Există zona de ardere a grăsimilor. Ce este antrenamentul cardio


Cap 1 Determinați zona dvs. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde va cădea zona de ardere a grăsimilor.

Avertizări Zona de ardere a grăsimilor este definită ca nivelul de mișcare la care corpul tău arde în principal grăsimi pentru energie. Dacă scăderea în greutate este scopul antrenamentului dvs.

Mai întâi, găsiți rata maximă a inimii MHR. Pentru a face acest lucru, scădeați vârsta de la de ani dacă sunteți bărbat; scade vârsta de la de ani dacă ești femeie. Zona dvs.

există zona de ardere a grăsimilor

Există o varietate de monitoare de ritm cardiac disponibile - ceasuri sau brățări, curele de piept și chiar construite în bare de mâner ale unor mașini cardio. Monitorii cu frecvență cardiacă vă pot ajuta există zona de ardere a grăsimilor vedeți cu exactitate unde vă este ritmul cardiac și pe baza vârstei, înălțimii și greutății dvs. Prin utilizarea unui monitor de ritm cardiac, veți obține o idee mai exactă despre locul în care este zona dvs.

există zona de ardere a grăsimilor

Acest lucru se datorează faptului că monitorul ritmului cardiac va calcula ritmul cardiac în timp ce vă exerciți și apoi vă va folosi informațiile despre ritmul cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor. Mulți oameni care folosesc un monitor de ritm cardiac pentru prima dată realizează că este posibil ca ei să nu fi lucrat la fel de tare cum credeau ei.

Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio - Sănătate -

Acordați o atenție deosebită și provocați-vă în siguranță. Monitorii cu ritm cardiac care utilizează o curea de piept sunt puțin mai exacți decât brățările sau ceasurile. Testul VO2 max volumul pe timp, oxigen și maxim va înregistra cu exactitate capacitatea organismului de a transporta și de a folosi oxigen în timpul exercițiilor fizice.

există zona de ardere a grăsimilor

Acest test cere participantului să meargă pe o banda de alergat sau să folosească o bicicletă și să respire într-o mască de față care măsoară oxigenul și nivelurile de dioxid de carbon pe măsura creșterii frecvenței cardiace.

Aceste informații pot fi apoi utilizate pentru a determina la ce nivel al ritmului cardiac ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona dvs.

Account Options

Testul VO2 Max este considerat una dintre cele mai exacte și mai fiabile metode de testare pentru fitness cardiovascular [6]. Puteți lua un test VO2 max la o sală de gimnastică, la unele laboratoare și la cabinetele medicilor particulari.

există zona de ardere a grăsimilor

Acesta este cel mai puțin tehnic dintre toate modurile de a vă determina zona de ardere a grăsimilor. Testul de conversație necesită să vorbiți în timpul exercițiilor fizice și în funcție de cât de vânt sunteți, puteți determina dacă trebuie să măriți sau să micșorați intensitatea antrenamentului dvs.

Adevărul în mit

Dacă poți să vorbești cu ușurință, atunci nu lucrezi prea mult. Ar trebui să puteți spune o scurtă propoziție fără probleme. Cap 2 Aplicarea zonei dvs. Alegerea unei combinații de exerciții cardio moderate și de intensitate ridicată va aduce cele mai bune rezultate.

Căi de a pierde grăsime corporală

Acest lucru va fi valabil mai ales dacă obiectivul dvs. Activitățile pot include: jogging mai lent, ciclism sau înot.

  1. Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor?
  2. Determinarea precisă a zonelor pulsului, în funcție de categoria de vârstă și abilitățile fizice, ajută la obținerea unor rezultate mai bune odată cu pierderea în greutate.
  3. Cum să ardeți grăsimea de burtă mică
  4. Adevarul despre zona de ardere a grasimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Te exerciti pentru ca vrei sa slabesti?
  5. Determinarea zonei de ardere a grăsimilor | Sfaturi | June
  6. Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie.
  7. Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile.
  8. Я знаю, что это неприятно тебе, - заметила Синий Доктор, - но у нас нет иного выхода, тем более что бомбардировки заразили воду.

Cu toate acestea, aceasta va fi diferită pentru toată lumea. De asemenea, alegeți unele activități cardio care se încadrează într-o gamă de intensitate ridicată.

există zona de ardere a grăsimilor

Deși acest lucru scade din zona dvs. De asemenea, intenționați să atingeți minimum de minute de activitate cardio intensă moderată în fiecare săptămână. Este importantă încorporarea rezistenței sau a formării de rezistență în programul săptămânal de exerciții fizice. Acesta ajută la construirea și tonul muscular există zona de ardere a grăsimilor plus față de creșterea metabolismului dvs.

Related Content

Este crucial să păstrați și să câștigați mușchii în timp ce pierdeți masa de grăsime. Includeți formarea de forță cel puțin două zile pe săptămână timp de cel puțin 20 de minute. Dacă sunteți interesat de zona dvs.

Ele vă pot ajuta să găsiți zona de ardere a grăsimilor și să vă ajutați să creați un antrenament adecvat care să utilizeze aceste informații.

Discutați cu antrenorul sau antrenorul despre obiectivele dvs.

Care ar trebui să fie pulsul

Este o pierdere în greutate? Creșterea masei musculare?

SOS grăsimea din jurul taliei!

Acest lucru îi va ajuta să-și adapteze programul pentru a vă satisface nevoile. De asemenea, întrebați cum puteți utiliza zona dvs.

există zona de ardere a grăsimilor