Vă ajută să pierdeți grăsimea corporală. Utilizarea CLA vă ajută să pierdeți grăsimea din burtă? - Sănătate -


Cu toate acestea, dacă continuați să mâncați sănătos și să faceți exerciții fizice în mod regulat, veți putea arde grăsimi, vă veți simți mulțumiți de corpul dvs. A calca Partea 1 din 3: Asigurarea unei diete sănătoase Mănâncă mai puțini carbohidrați. Multe studii arată că consumul mai puțin de carbohidrați este una dintre cele mai bune modalități de a scăpa destul vă ajută să pierdeți grăsimea corporală repede de excesul de grăsime corporală.

Pentru a slăbi, puteți urma diferite diete, cum ar fi o dietă cu conținut scăzut de calorii, o dietă cu conținut scăzut de grăsimi sau o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați. Consumul de mai puțini carbohidrați vă poate ajuta să scăpați de excesul de grăsime mai ușor decât o dietă cu conținut scăzut de calorii sau cu conținut scăzut de grăsimi.

Multe alimente diferite conțin carbohidrați, cum ar fi cereale, fructe, produse lactate, leguminoase și legume cu amidon. Consumați cât mai puține produse din cereale care conțin carbohidrați. De asemenea, puteți obține nutrienții din cereale consumând alimente care aparțin altor grupuri de alimente. În acest fel veți obține în continuare suficienți nutrienți. De asemenea, puteți alege să mâncați legume și fructe mai puțin amidonase care conțin mult zahăr.

Forskolin Experiențe Cât de mult pierde în greutate? | Evaluare

Consumând mai puțin din acest lucru, vă puteți asigura în continuare că primiți suficiente fructe și legume în fiecare zi. Tăiați boabe, cartofi, porumb, mazăre, morcovi, fasole, linte, banane, mango, ananas și struguri. Aceste alimente conțin mai mulți carbohidrați în comparație cu alte alimente. Proteinele ajută la susținerea acumulării masei musculare slabe și la stimularea metabolismului în timpul pierderii în greutate.

De asemenea, vă asigură că vă simțiți plin mai mult în timpul zilei. O porție este de aproximativ de grame. Încercați leguminoasele fasole, linte, naut, nuci și semințe de dovleactofu, lapte de soia, carne de pasăre, pește, ouă, lactate cu conținut scăzut de grăsimi și carne slabă. Mănâncă cinci până la nouă porții de legume cu amidon scăzut și fructe cu conținut scăzut de zahăr.

vă ajută să pierdeți grăsimea corporală

Ambele grupuri de alimente vă asigură că obțineți o cantitate mare de vitamine, minerale și fibre importante. Consumați aceste alimente bogate în nutrienți pentru a vă asigura o dietă echilibrată. Legumele fără amidon conțin mult mai puțini carbohidrați și calorii.

Mănâncă de grame de legume compacte, cum ar fi broccoli, conopidă, varză de Bruxelles și sparanghel, și la fel de multe legume cu frunze ca varza și spanacul.

Diferă în funcție de tipul de fruct cât de mult zahăr conține un fruct. Rămâneți la 60 de grame de fructe cu conținut scăzut de zahăr, cum ar fi mure, afine, căpșuni și zmeură.

Reduceți zahărul și carbohidrații rafinați. Există unele dovezi că consumul de zahăr și alți carbohidrați rafinați crește grăsimea corporală, în special în jurul stomacului.

Pierde grăsimea corporală: 7 strategii Surefire pentru a opri dietele și a pierde în greutate Distribuiți această postare prietenilor dvs.! Atunci ești exact aici. Îți voi oferi strategii pe care ți-ai fi dorit să le cunoști acum câțiva ani, pentru că atunci ți-ai fi salvat o mulțime de jocuri de yo-yo cu greutatea ta. În primul rând elementele de bază! După cum ați auzit, singura modalitate de a pierde în greutate - inclusiv grăsimea corporală - este să intrați într-un deficit caloric.

Mănâncă mai puțin din aceste alimente pentru a-ți atinge obiectivul. Alimentele procesate includ băuturi îndulcite, mese congelate, mese gata, înghețată și alte produse congelate, produse de patiserie, chipsuri, biscuiți, supă și lady pierde în greutate, precum și prăjituri și biscuiți.

Ar trebui să combinați exerciții aerobice eficiente cu dieta dvs. Exercițiile aerobice și dieta s-au dovedit a fi una dintre cele mai bune modalități combinate de a pierde grăsimea corporală. În general, experții recomandă cel puțin de minute de exerciții aerobice pe săptămână sau doar 20 de minute pe zi. Pentru a accelera pierderea de grăsime corporală, ar trebui să vă exersați mai mult, până la 60 de minute pe zi. Alegeți activitățile care vă plac, astfel încât să puteți rămâne mai mult cu exercițiul.

Mănâncă cât mai puțin din aceste alimente. Dacă le mănânci, optează pentru o porție mică pentru a obține cât mai puțin din ele. Bea cât mai puțin alcool posibil. Dacă încercați să pierdeți grăsime corporală, este o idee bună să nu beți alcool.

Studiile arată că alcoolul provoacă o cantitate mai mare de grăsime corporală, în special în jurul abdomenului.

CELE MAI BUNE METODE DE A PIERDE GRĂSIMEA CORPORALĂ - FITNESS - 2020

Beți cât mai puțin alcool posibil în timp ce încercați să pierdeți grăsime corporală. Acest lucru vă va ajuta să vă atingeți obiectivele mai repede. Când ați pierdut grăsime corporală și urmați o dietă de întreținere a greutății, puteți începe să beți o cantitate mică de alcool.

Bea un pahar sau mai puțin pe zi ca femeie și două sau mai puține pahare pe zi ca bărbat. Nu sari peste mese. În general, nu este recomandat să omiteți mesele, chiar și atunci când încercați să slăbiți. Acesta este un ghid deosebit de bun de urmat dacă faceți sport pe lângă dieta.

Dacă omiteți în mod regulat mesele, riscați să nu obțineți suficienți nutrienți în timpul zilei. S-ar putea să constatați că pierdeți mai mult în greutate când săriți peste mese, dar acest lucru este cauzat de pierderea masei musculare slabe în loc de excesul de grăsime corporală. Încercați să mâncați regulat și uniform. Mâncați o masă sau o gustare la nevoie la fiecare trei până la cinci ore. Nu mâncați nimic timp vă ajută să pierdeți grăsimea corporală 12 ore. Nu vă faceți griji, asta este în mare măsură ceea ce faceți când dormiți.

Dacă nu mănânci timp de 12 ore pe zi, poți pierde mai mult în greutate, potrivit unui studiu. Asigurați-vă că primiți în continuare cantitatea recomandată de calorii zilnic, dar mâncați doar o perioadă de 12 ore. De exemplu, puteți să luați micul dejun la 7 dimineața și să nu mâncați nimic după 7 p. Postind 12 ore, corpul tău nu mai arde alimente, ci grăsimi, deși acest lucru nu este încă pe deplin înțeles. Partea 2 din 3: Începeți să vă exercitați în mod regulat Începeți cu antrenamentele la intervale.

S-a constatat că antrenamentul intensiv la intervale HIIT arde mai multe grăsimi corporale decât alte tipuri de antrenament.

Nu sună atât de rău, nu? Alegeți proteinele și grăsimile fără hormoni și neprocesate. Consumul de mg de calciu pe zi vă poate ajuta să reduceți grăsimea corpului. Scopul a trei porții de lactate pe zi. Alegeți produsele obținute din lapte degresat pentru a reduce numărul de calorii pe care le luați din lactate în fiecare zi.

Faceți câteva dintre aceste exerciții pentru a vă atinge obiectivul. Antrenamentul HIIT accelerează, de asemenea, metabolismul ore după ce ați terminat antrenamentul. Începeți antrenamentul HIIT făcând exerciții de intensitate moderată timp de două până la trei minute. Apoi, faceți exerciții de intensitate mare timp de două minute. Alternează între exerciții cu intensitate moderată și exerciții cu intensitate ridicată.

Puteți face un antrenament HIIT pe o bandă de alergat sau puteți alerga afară. Alternează între sprint pierdere scăzută în greutate glicemică alergare la o viteză moderată.

Puteți face acest lucru și pe o bicicletă de exerciții. De exemplu, multe lecții de filare alternează între exerciții de intensitate mare și exerciții moderate. Unele aparate de fitness au antrenamente interval preprogramate pe care le puteți folosi pentru a vă obișnui cu antrenamentele la intervale.

Cum să pierzi grăsimea corporală

Cu toate acestea, puteți face și antrenament la intervale în timp ce mergeți, înotați, alergați și mergeți cu bicicleta. Cumpărați un monitor de ritm cardiac, astfel încât să puteți măsura intensitatea antrenamentelor dvs. Faceți exerciții aerobice de intensitate moderată. În plus față de antrenamentele la intervale, este important să faceți un exercițiu aerob moderat.

Acest tip de exercițiu are mai multe beneficii, inclusiv vă ajută să pierdeți grăsimea corporală să pierdeți în greutate. Faceți antrenament cardio pentru cel puțin de minute pe săptămână sau faceți acest lucru timp de cel puțin o jumătate de oră de cinci ori pe săptămână.

În primul rând elementele de bază!

Faceți o încălzire în primele cinci minute ale antrenamentului și exerciții în ultimele cinci minute pentru a vă răcori mușchii. Acest lucru vă ajută corpul să se pregătească pentru antrenament și să se refacă după antrenament. Asigurați-vă că vă întindeți după încălzire. Varietate în antrenamentul cardio. Alege două sau trei tipuri de exerciții și alternează-le. Acest lucru vă ajută atât din punct de vedere psihologic, cât și fizic să construiți diferite tipuri de masă musculară și să ardeți grăsimile.

vă ajută să pierdeți grăsimea corporală

Câteva exemple de exerciții aerobice moderate includ mersul pe jos, utilizarea unui antrenor transversal, dans, aerobic și ciclism. Faceți antrenament de forță de două sau trei ori pe săptămână. Faceți ca antrenamentul de forță sau antrenamentul de rezistență să facă parte din rutina dvs.

Construirea masei musculare slabe vă poate ajuta să vă susțineți metabolismul și să ardeți grăsimile. Optează pentru ridicarea greutăților sau folosește echipament de fitness în vă ajută să pierdeți grăsimea corporală în care nu faci antrenament cardio. De asemenea, puteți face un antrenament de rezistență scurt după un antrenament cardio mai scurt.

Antrenamentul de forță are mai multe beneficii.

vă ajută să pierdeți grăsimea corporală

Crește densitatea osoasă, vă îmbunătățește metabolismul și vă asigură că veți câștiga mai multă masă musculară în timp. Antrenamentul de forță include exerciții care utilizează propria greutate corporală, cum ar fi genuflexiuni, lunges, flotări și flotări.

Luați în considerare efectuarea acestor exerciții, exerciții TRX și exerciții cardio ca parte a rutinei obișnuite de exerciții.

vă ajută să pierdeți grăsimea corporală

Oferiți una sau două zile de odihnă pe săptămână. Fără exerciții fizice timp de o zi, mușchii se pot recupera și se pot relaxa timp de 24 până la 48 de ore între antrenamentul de forță și antrenamentul cardio. Aceasta este o parte importantă a rutinei de exerciții. Încercați să vă faceți zilele de odihnă zile de odihnă active. Nu sta toată vă ajută să pierdeți grăsimea corporală și nu face nimic.

Faceți exerciții și activități care vă permit corpului să se refacă, cum vă ajută să pierdeți grăsimea corporală fi yoga, mersul pe jos sau cu bicicleta. Stai mai puțin. Stând mai puțin la computer și în fața televizorului, vă ajută să pierdeți grăsimea corporală putea arde mai multe calorii în timpul zilei. Studiile arată că lucrurile pe care le faci în timpul liber și le faci în fiecare zi pot avea un efect pozitiv similar cu exercițiile aerobice.

Faceți o plimbare în fiecare zi. Mergeți la o plimbare în timpul prânzului sau după cină pentru a vă suplimenta antrenamentul cardio și de forță. Faceți mai multă mișcare în timpul zilei.

Mergeți la telefon, stați la televizor în timpul pauzelor comerciale sau mergeți undeva mai des în loc să luați mașina. Partea 3 din 3: Modificarea stilului de viață Controlează stresul.

Studiile arată că stresul cronic persistent poate crește cantitatea de grăsime din burtă și grăsime corporală. Controlându-ți mai bine pierderea în greutate de pace hyde, este posibil să slăbești și să reduci cantitatea de grăsime corporală.

Stresul cronic poate face, de asemenea, dificilă pierderea în greutate. Când sunteți stresat, este posibil să vă simțiți mai înfometați și să poftiți de alimente care să vă facă să vă simțiți bine. Încercați să faceți activități relaxante pentru a ajuta la reducerea stresului din viața dumneavoastră. De exemplu, meditați, mergeți la plimbare, ascultați muzică, vorbiți cu un prieten sau doodle. Dacă vă este vă ajută să pierdeți grăsimea corporală să vă gestionați stresul, luați în considerare consultarea unui terapeut comportamental pentru a kapalbhati să piardă grăsimea de burtă tehnici de gestionare a stresului.

Un astfel de profesionist din domeniul sănătății vă poate oferi sfaturi suplimentare și vă poate învăța tehnici pentru gestionarea stresului. Dormi suficient. Un somn slab, la fel ca stresul, vă poate face mai dificil să pierdeți în greutate și să vă reduceți cantitatea de grăsime corporală.

Studiile arată că persoanele care nu dorm bine sau nu dorm suficient timp câștigă mai multe grăsimi corporale și pierd mai multă masă musculară slabă.

Modalități de a pierde grăsimea corporală

Cantitatea de grelină din corpul dumneavoastră numită și hormonul foamei va crește, astfel încât să obțineți mai mult pofta de vă ajută să pierdeți grăsimea corporală.

Încercați să dormiți 7 până la 9 ore în fiecare noapte. Aceasta este cantitatea recomandată pentru adulți.

vă ajută să pierdeți grăsimea corporală

Încercați să dormiți mai devreme sau să vă ridicați mai târziu pentru a vă atinge obiectivul de somn. De asemenea, opriți smartphone-ul, computerul și televizorul înainte de a merge la culcare. Astfel veți putea dormi mai liniștit și mai bine. Urcați pe cântar cel puțin o dată pe săptămână.

Pierderea completă a grăsimii corporale în 14 zile fără sărituri! Ghid gratuit de antrenament acasă

Studiile arată că oamenii se țin mai mult de dieta lor dacă se cântăresc regulat. Asigurați-vă că respectați planul de dietă pășind în mod regulat pe cântar. Știind că vei fi cântărit în mod regulat te poate motiva să te vă ajută să pierdeți grăsimea corporală de dieta și de rutina de exerciții fizice.

Încercați să urcați pe cântar o dată sau de două ori pe săptămână. Acest lucru vă va oferi cea mai exactă imagine a cantității de greutate pe care ați pierdut-o.

Scopul dvs. Când sunteți stresat și nu dormiți suficient, vă poate semnala corpul să stocheze grăsime în jurul burții. Încercați să faceți o activitate relaxantă înainte de a merge la culcare pentru a obține un control mai bun al hormonilor de stres.

Dacă nu ați antrenat niciodată forța sau nu ați folosit echipamente pentru exerciții fizice, înscrieți-vă la un antrenament personal la sală pentru a afla cum să o faceți corect. Nu face greutățile mai grele decât crezi că poți face față și să ai întotdeauna o tehnică bună.

Discutați întotdeauna cu medicul dumneavoastră înainte de a vă schimba dieta și rutina de exerciții. De asemenea, întrebați dacă puteți pierde în greutate și dacă puteți face acest lucru în siguranță.