Sprinturile ard mai multă grăsime. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid


Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen? Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal.

sprinturile ard mai multă grăsime

Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament.

Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic.

sprinturile ard mai multă grăsime

Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum sprinturile ard mai multă grăsime cel de tip HIIT High Intensity Interval Training. HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică.

sprinturile ard mai multă grăsime

Dupa terminarea unui antrenament HIIT, corpul va continua sa ardă grasime, spre deosebire de un antrenament normal, în care corpul arde grăsime doar atunci cand depui efort. Acest proces este cunoscut sub denumirea de Afterburn Effect sau EPOC Excess Post-exercise Oxygen Consumption și se referă la creșterea metabolismului rata de ardere a caloriilor după încheierea pierderea de grăsime ab sesiuni de exerciții.

sprinturile ard mai multă grăsime

De exemplu, poți face un antrenament de doar 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging. De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia. Recomandarea nu este însă să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare.

sprinturile ard mai multă grăsime

Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.