Pierde în greutate seniori


Pierdere în Greutate Sfaturi pentru Seniori by Marian Anne Eure Share on Facebook Share on Twitter Modificări ale stilului de viață pentru pierderea în greutate pe termen lung și sănătate Obezitatea este una dintre cele mai importante probleme de sănătate cu care se confruntă astăzi americanii. Mai mult de două treimi dintre adulți sunt supraponderali sau obezi și care transportă această greutate în plus contribuie la peste Potrivit statisticilor Centrului Național pentru Controlul și Prevenirea Bolilor, numărul persoanelor obeze este încă în creștere, în ciuda faptului că 45 de milioane de americani merg pe o dietă în fiecare an. Un raport de la Institutul de Medicina sustine ca americanii cheltuiesc anual mai mult de 33 milioane dolari pentru produse de reducere a greutatii.

Pagina principala Beneficiile pierderii în greutate pentru seniori Pentru cei care sunt supraponderali sau obezi, pierderea în greutate poate însemna diferența dintre bolile cronice și o viață lungă și de înaltă calitate. Acest lucru este evident mai ales pentru persoanele în vârstă care se ocupă frecvent de boli cronice, cum ar fi bolile de inimă, diabetul și osteoporoza, multe dintre acestea putând fi legate de dieta și nivelul de activitate.

pierde în greutate seniori

Potrivit Centrelor pentru Controlul Bolilor, chiar și o mică modificare a greutății poate avea rezultate mari. Diete sănătoase și activitate pentru vârstnici În loc să se concentreze asupra dietelor de modă, persoanele în vârstă sunt încurajate să se concentreze pe consumul de alimente sănătoase, întregi, în cantități moderate și pe creșterea activității zilnice.

Seniorii care caută o dietă proaspătă și nouă sunt încurajați să încerce dieta DASH sau dieta mediteraneană, care ajung în mod regulat în topul celor mai bune liste de diete. Aceste două diete vizează în mod specific pierderea în greutate, în timp ce scad simptomele legate de multe dintre cele mai frecvente boli cronice la vârstnici, cum ar fi diabetul și creșterea tensiunii arteriale.

pierde în greutate seniori

În plus, persoanele în vârstă ar trebui să se concentreze pe activitatea fizică regulată. Nu trebuie să facă antrenamente de mare pierde în greutate seniori, cum ar fi sărituri sau alergări, care ar putea fi foarte dure pentru articulațiile lor.

În schimb, activitățile simple, cum ar fi mersul pe jos, pierde în greutate seniori în apă și yoga, pot produce rezultate excelente atunci când sunt făcute în mod regulat.

pierde în greutate seniori

Cele mai bune rezultate vor veni de la urmarea unui regim de exerciții fizice pe care îl puteți respecta pe termen lung.