Lista alimente keto


Citește despre cele mai noi și mai cool localuri din orașul tău! Cele mai bune 15 alimente în dieta Keto 2 octombrie Noutati Dieta Keto a făcut adevărate furori în rândul celor care vor să scape rapid de kilogramele în plus. Și a devenit deja evident că regimul ketongenic se află în topul trendurilor de nutriție.

  1. Păsările excesive provoacă pierderea în greutate
  2. Dieta keto: Meniu, alimente permise, alimente interzise si rezultate - Sensiblu

Dacă și tu te numeri printre cei care au decis să îl încerce, iată o listă de alimente pe care le poți include în meniu. Deși dieta Keto este încă destul de controversată și mulți dintre dieteticieni nu o privesc cu ochi buni, există și păreri care susțin că poate aduce beneficii sănătății.

Brânzeturi și lactate grase

De exemplu, un studiu publicat în International Journal of Environmental Research and Public Health demonstrează că dieta ketogenică poate îmbunătăți rata metabolică și diminua apetitul. Urmând acest principiu, organismul va intra în starea de cetoză, un proces metabolic prin care în loc să ardă glucide, arde grăsimi pentru a produce energie.

Cu alte cuvinte, trebuie să renunți la orice zaharuri și la majoritatea carbohidraților și să le înlocuiești cu cât mai multe alimente bogate în grăsimi. Și dacă nu știi exact ce să mănânci, îți sugerăm noi câte ceva.

Meniul dietei keto Daca esti hotarat sa urmezi dieta keto, atunci ar trebui sa tii seama de urmatoarele reguli in ceea ce priveste meniul: micul dejun: consuma pana in 15 grame carbohidrati branzeturi si legumeomleta, un toast si un cocktail de proteine. Numarul de calorii nu trebuie sa depaseasca O varianta de felul doi ar fi orez brun, piept de pui si branza. Pune in salata ulei de masline. Reguli pentru dieta keto lista alimente keto ca mananci destul: trebuie sa consumi alimentele necesare pentru ca organismul sa functioneze corect.

Avocado ¼ avocado: 80 calorii, 7 g grăsimi 1 g grăsimi saturate4 g carbohidrați 3 g fibre, 0 g zaharuri1 g proteine Avocado este unul dintre cele mai bune alimente pentru dieta Keto datorită conținutului bogat de grăsimi sănătoase, dar redus de carbohidrați.

Asta nu înseamnă că îl poți asocia cu pâine prăjită sau chipsuri, evident! În schimb, îl poți folosi lista alimente keto topping la salată, crud, alături de bacon și ouă la micul dejun, sau chiar copt, cu un ou în mijloc. Lista alimente keto ¼ cană de nuci: calorii, 20 g grăsimi 1,5 g grăsimi saturate3 g carbohidrați 3 g fibre, 0 g zaharuri5 g proteine Nucile sunt o sursă excelentă de grăsimi și proteine, așa încât reprezintă o alegere sănătoasă pentru orice tip de dietă.

lista alimente keto

Conținutul bogat în grăsimi și faptul că nu conțin zaharuri le fac însă una din alegerile preferate ale celor care urmează dieta Keto. Migdale ¼ cană de migdale: calorii, 14 g grăsimi 1 g grăsimi saturate6 g carbohidrați 4 g fibre, 1 g zaharuri6 g proteine Un alt tip de alimente pline de proteine sunt și migdalele.

Cele mai importante beneficii ale dietei ketogenice sunt:

Combinația dintre lista alimente keto, lista alimente keto și fibre este un trio ideal când vine vorba de a reduce senzația de foame și a pune un stop poftelor. Așa că trece-le și pe ele pe lista de cumpărături! Conopidă 1 cană de conopidă aprox. Spre exemplu, în loc să mănânci un piure de cartofi, poți alege unul făcut din conopidă. Cu doar 2 g de zaharuri la o cană întreagă, poți să o consumi liniștit.

Ouă 1 ou: 70 calorii, 4 g grăsimi 1,5 g grăsimi saturate55 mg sodiu, 1 g carbohidrați 0 g lista alimente keto, 0 g zaharuri6 g proteine Indiferent cum îți place să le mănânci — ochiuri, lista alimente keto, fierte sau poșate, toate variantele de ouă sunt binevenite în dieta Keto.

Îți asigură o doză sănătoasă de grăsimi și proteine și este unul din alimentele de bază în acest tip de regim.

Cele mai bune 15 alimente în dieta Keto - restaurantpersan.ro

Ciuperci 1 cană cu ciuperci: 20 calorii, 0 g grăsimi, 8 mg sodiu, 3 g carbohidrați 1 g fibre, 2 g zaharuri2 g proteine Textura cărnoasă a ciupercilor le clasează în topul legumelor sățioase. În plus, conțin puține zaharuri și carbohidrați — una din condițiile de bază în acest tip de dietă.

lista alimente keto

Ulei de cocos 1 lingură de ulei de cocos: 80 calorii, 9 g grăsimi 3,5 g grăsimi saturate55 mg sodiu, 1 g carbohidrați 0 g fibre, 1 g zaharuri0 g proteine Acest tip de ulei tropical a iscat tot felul de discuții și păreri contrare în ultimii ani, dar conținutul său bogat în grăsimi îl face o alegere perfectă în dieta Keto.

Lista alimente keto că îl folosești la salată, pentru dressing, sau pentru a sota o friptură, este o variantă excelentă pentru uleiul de floarea soarelui.

Alimente permise în dieta ketogenică

Brânză Cheddar ¼ cană de brânză rasă: calorii, 9 g grăsimi 5 g grăsimi saturatemg sodiu, 2 g carbohidrați 0 g fibre, 0 g zaharuri7 g proteine Când vine vorba de creșterea aportului de grăsimi, brânza tare, precum Cheddar este de preferat în locul brânzeturilor mai moi, precum feta.

Bacon 1 felie de bacon: 80 calorii, 7 g grăsimi 2,5 g grăsimi saturatemg sodiu, 0 g carbohidrați, 4 g proteine Poate pare prea frumos ca să fie adevărat, dar da — în dieta Keto ai voie să mănânci bacon!

Cu zero carbohidrați, fără zaharuri, acest aliment poate fi consumat în voie de la primele orele ale zilei, până seara, la cină.

Somon 85 g de somon: 90 calorii, 1,5 g grăsimi 0,5 g grăsimi saturatemg sodiu, 0 g carbohidrați, 18 g proteine Peștele este unul dintre alimentele recomandate lista alimente keto de tipul de dietă, iar cea ketogenică nu face excepție. Ideal este să mănânci somon sălbatic, nu de acvacultură.

E plin de nutrienți sănătoși, esențiali pentru buna funcționare a organismului, în special acizi grași Omega Spanac 1 cană de spanac: 50 calorii, 0 g grăsimmg sodiu, 8 g carbohidrați 4 g fibre, 2 g zaharuri6 g proteine Legumele cu frunze verzi au mai puține calorii decât restul, iar acesta este un mare lista alimente keto de care să ții cont atunci când faci lista alimentelor pe care să le consumi în dietă.

În plus, spanacul este bogat în fier, potasiu lista alimente keto fibre, toate cu un rol major pentru sănătatea organismului. Carne de vită 85 g de carne de vită: calorii, 4 g grăsimi 2 g grăsimi saturate70 mg sodiu, 0 g carbohidrați, 18 g proteine Deoarece nu conține carbohidrați și are un conținut mai mare de grăsimi decât restul tipurilor de carne albă, carnea de vită este o sursă de proteine bine-venită în dieta Keto.

Lista alimente keto plus, este bogată de vitamina A, E și acizi grași Omega Ulei de măsline 1 lingură ulei de măsline: calorii, 14 g grăsimi 2 g grăsimi saturate0 g carbohidrați, 0 g proteine Grăsimile sănătoase ar trebui să facă parte din orice dietă echilibrată.

lista alimente keto

Dar în cazul celei ketogenice, se află chiar la baza ei. Uleiul de măsline conține o mulțime de grăsimi monosaturate și vitamina E, așa încât este una dintre cele mai bune alegeri de la capitolul lipide. Folosește-l pentru a găti celelalte alimente recomandate deja, pentru a le da un plus de savoare. Roșii 1 cană cu roșii: 30 calorii, 0 g grăsimi, 10 mg sodiu, 7 g carbohidrați 2 g fibre, 5 g zaharuri2 g proteine Deși majoritatea fructelor sunt interzise, roșiile fac excepție de la regulă da, și ele sunt considerate fructe!

Noi le-am inclus în listă pentru că sunt o sursă excelentă de licopen, un compus care aduce beneficii extraordinare pentru sănătatea inimii, până într-acolo încât să reducă riscul de boli cardiovasculare. Sparanghel 1 cană de sparanghel: 30 calorii, 0 g grăsimi, 5 g carbohidrați essential boost fat burner recenzii g fibre, 3 g zaharuri3 g proteine Sparanghelul este lista alimente keto legumă săracă în carbohidrați și ar trebui să faci un efort și s-o incluzi în meniu.

Și asta mai ales deoarece conține mult glutation, un compus care are proprietăți anti-cancerigene, care are rol în protecția celulară.

Citește și:.