Cum să pierzi zece kilograme de grăsime


cum să pierdeți grăsimea brațului superior

Antrenament de forță Pierderea grăsimii la stomac este o dorință obișnuită pentru oricine dorește să îmbunătățească fizicul. Deși nu puteți viza grăsimile stomacului, puteți utiliza o dietă sănătoasă, activitate aerobă de ardere a grăsimilor și antrenament de forță zilnic pentru a reduce nivelul global de grăsime corporală.

Pe măsură ce pierdeți excesul de grăsime corporală, greutatea de pe stomac va începe să dispară.

E timpul sa dai burta jos!

Pierderea în greutate sănătoasă are loc la o rată de una până la două kilograme pe săptămână, permițându-vă să ardeți 10 kilograme de grăsime la stomac în doar cinci săptămâni. Dieta curată O dietă curată este vitală pentru a pierde 10 kilograme de grăsime la stomac.

🍀 Dieta cu apa 🌊 Poti slabi 12 kg intr-o luna - Eu stiu TV

O dietă curată încorporează alimente bogate în nutrienți, cu conținut scăzut de grăsimi, zaharuri adăugate și sodiu. Pentru a pierde până la un kilogram de grăsime pe săptămână, va trebui să pierzi 3. Consumați cu de calorii mai puțin pe zi pentru a atinge acest obiectiv. Încercați să mâncați fructe și legume pentru gustări, înlocuiți băuturile cu sodă și zahăr cu apă și să mâncați mai des mese mai mici, pentru a evita consumul excesiv în timpul meselor.

pot sări peste să ți pierzi grăsimea buric

Activitate aerobă Activitatea aerobă este componenta de bază a oricărui program de slăbire. Prin activitatea fizică corpul tău arde calorii ca energie și va duce la mai multe pierderi de grăsime în stomac.

Bacsis Dacă câștigi 10 kilograme de mușchi în timp ce menții aceeași greutate corporală, te poți aștepta la o reducere semnificativă a procentului de grăsime corporală, cu 3 la sută sau mai mult. Dacă doriți să slăbiți în timp ce câștigați mușchi, trebuie să vă reduceți aportul caloric general și să vă angajați într-o rutină regulată de antrenament care include atât exerciții aerobice, cât și exerciții de rezistență. Reduceți caloriile Pasul 1 Reduceți aportul caloric.

La fel ca pierde greutatea peste tot dar arme, dacă lucrați pentru a arde cel puțin de calorii prin exerciții aerobice în fiecare zi, puteți pierde până la un kilogram de grăsime pe săptămână. Selectați activitățile care vă plac și ardeți o rată ridicată de calorii pe oră. Exercițiile precum alergatul, înotul, ciclismul, racheta și aerobicul cu pas sunt activități aerobice benefice.

bague slimdoo relaxați vă

Antrenament de forță Antrenamentul de forță este esențial pentru sculptarea mușchilor stomacului pentru a obține o secțiune medie slabă, precum și pentru a crește procentul corpului de masă musculară. Când corpul tău are mai multă masă musculară, este capabil să ardă calorii într-un ritm mai rapid și va arde mai multe calorii după activitatea fizică.

De două până la trei ori pe săptămână vă antrenați brațele, picioarele, umerii, pieptul și spatele.

mese care vă pot face să pierdeți în greutate

Țintește-ți mușchii abdominali și partea inferioară a spatelui de trei până la patru ori pe săptămână pentru rezultate maxime. Crunch-ul bicicletei îți angrenează oblicurile - părțile laterale - și partea din față a stomacului.

alergat pe banda pentru slabit

Întindeți-vă pe spate, ridicați ambele cum să pierzi zece kilograme de grăsime de pe sol, așezați mâinile în spatele capului, atingând alternativ cotul opus de genunchiul opus de fiecare parte și repetați pentru 10 până la 15 repetări. Fânul este un alt exercițiu abdominal care vă angajează întreaga secțiune intermediară, împreună cu partea inferioară a spatelui.

masala oats ajuta la pierderea in greutate

Stați în poziție verticală, țineți o minge medicamentoasă sau o halteră cu ambele mâini la șoldul drept, țineți brațele drepte pe tot parcursul exercițiului, ridicați greutatea în sus și peste corp, opriți-vă când greutatea este chiar deasupra nivelului umerilor, repetați pentru 10 până la 12 repetări și apoi complete pe partea opusă.