Cum să pierzi grăsimea de burtă mens, Pierde 5 kg de grăsime în 2 săptămâni, cum să pierzi burta în 2 săptămâni


Impactul stresului Mânerele de dragoste sau puțină gunoi din portbagaj pot face ca pantalonii de costum să se umfle și blugii să atârne jos - dar de obicei nu reprezintă o problemă imensă pentru sănătate.

Dar dacă sunteți un bărbat cu grăsime adâncă din burtă - măsurat printr-o circumferință a taliei de 40 inci sau mai mare - luați în considerare.

Cum scapi de burtă – Exerciții pentru un abdomen de invidiat

Această grăsime viscerală se află în burtă, vă înconjoară organele interne și excretă substanțe chimice inflamatorii care vă cresc foarte mult riscul de boli cronice, inclusiv boli de inimă, diabet de tip 2, unele tipuri de cancer și demență. Scăpați de intestin: reformați-vă dieta, mișcați-vă mai mult și faceți câteva modificări în stilul dvs.

ceaiurile de slabit sunt bune poate tricotat să vă ajute să pierdeți în greutate

Nu există nicio metodă magică de a scăpa de grăsimea abdominală pentru bărbați. Trebuie să te apuci de treabă, dar recompensele pentru sănătatea și fizicul tău sunt grozave.

Tipuri de grăsime abdominală Grăsimea din burtă se prezintă sub două forme: subcutanat sub piele și viscerale profund, intern. Grăsimea subcutanată poate fi neplăcută din punct de vedere estetic, dar nu vă afectează negativ sănătatea. Grăsimea subcutanată este de tipul squishy pe care îl poți ciupi. Cu toate acestea, grăsimea viscerală acționează ca un organ endocrin; secretă hormoni și alte substanțe chimice legate de boli cronice.

Este greu și ferm, făcând să iasă burta unui bărbat. Prezența unei grăsimi viscerale excesive a fost, de asemenea, asociată cu colesterol total mai mare la bărbați.

Cele mai multe persoane vor să scape de ea din pricina aspectului fizic. Însă grăsimea abdominală nu numai că dă un aspect fizic neplăcut, dar mai multe studii arată că are efecte nocive și asupra sănătății. Mai precis, o talie mai mare de 88 de cm la femei și mai mare de la bărbați se consideră un risc crescut pentru apariția unor boli.

Trigliceridele ridicate, colesterolul HDL scăzut și cum să pierzi grăsimea de burtă mens total ridicat sunt factori majori de risc pentru bolile de inimă. Grăsimea abdominală afectează sănătatea generală Dovezi ample arată că grăsimea viscerală din burtă crește riscul de cancer de asemenea.

O meta-analiză a studiilor recente publicate în Nutrients în a arătat că obezitatea abdominală contribuie la dezvoltarea cancerului pulmonar. O altă meta-analiză, publicată în revista Bioscience Reports îna arătat că grăsimea viscerală din burtă poate contribui cum să pierzi grăsimea de burtă mens dezvoltarea cancerului colorectal.

12 sfaturi: Cum să scapi de burta de bere, chiar dacă nu o consumi - Om Activ

Cercetările arată, de asemenea, că visceralegrăsimea abdominală este asociată cu atrofia creierului și cu apariția bolii Alzheimer și a demenței. Inutil să spun că bărbații trebuie să știe cum să piardă grăsimea din burtă pentru a-și îmbunătăți sănătatea - pentru acum și pentru viitor.

pierderea de grăsime a taliei laterale arderea suplimentului de grăsime

Închideți consumul de zahăr Adăugat zahăr în bomboane, fursecuri și alte dulciuri, precum și băuturi răcoritoare și cafele de lux, este nesănătos și are efecte negative asupra sănătății metabolice.

Când mănânci o mulțime de zahăr adăugat nu produsele naturale din fructe și lactatele neîndulciteficatul se supraîncarcă și trebuie să-l transforme în grăsime - de multe ori grăsime abdominală.

Consumul ridicat de zahăr vă poate crește nivelul de cortizol, un hormon al stresului legat de depozitarea grăsimii viscerale din burtă, după cum se arată în cercetările publicate în Obezitate în Cum să tăiați aportul de zahăr Modificarea aportului de zaharuri vă poate ajuta să reduceți nivelul de grăsime din burtă.

Cum să scapi de grăsimea abdominală pentru bărbați

Când bei zahăr sub formă de sifon, băuturi sportive și pumn de fructe, este deosebit de dăunător, deoarece corpul tău nu înregistrează caloriile. Nu te saturi de băuturile cu zahăr și, prin urmare, consumi mai multe calorii totale. Prea multe calorii contribuie la creșterea în greutate și la dezvoltarea grăsimilor.

Un bărbat poate trece de la cola și ceai dulce la mese la apă spumante cu lămâie sau tei - sau doar apă de gheață simplă.

Tipuri de grăsime abdominală

Beți-vă cafeaua doar cu un strop de lapte cu conținut scăzut de grăsimi sau faceți-o neagră și bucurați-vă de gustul boabelor. În cele din urmă, săriți băuturile mixte. Caloriile din alcool te pot determina să te îngrași; plus că îți scade inhibiția și te poate determina să gusti și să mănânci mai mult în general.

Respectați două băuturi pe zi dacă aveți mai puțin de 65 de ani și doar o băutură pe zi dacă sunteți mai în vârstă. Limitați consumul de carbohidrați Carbohidrații sunt un macronutrienți care se găsesc în alimente precum pâinea, fructele, pastele, pizza și zahărul. Prea mulți carbohidrați vă alimentează dieta cu calorii și vă pot determina corpul să depoziteze grăsimi. Multe diete cu conținut scăzut de carbohidrați, cum ar fi ketogenul și Atkins, sunt renumite pentru abilitatea lor de a vă ajuta cu pierderea în greutate, dar sunt atât de restrictive încât este dificilă întreținerea pe termen lung.

Cercetările arată că nu trebuie să scăpați drastic de carbohidrați pentru a pierde grăsimea abdominală și pentru a vedea beneficii.

Asta înseamnă că bărbații care consumă zilnic aproximativ 2. O banană medie conține 27 de grame de carbohidrați; o jumătate de ceașcă de tăiței spaghete fierte are aproximativ 34 de grame de carbohidrați; o felie de pâine albă are aproximativ 14 grame. Vă puteți bucura în continuare de o mulțime de alimente cu carbohidrați pe o dietă moderată în carbohidrați - și totuși vă scăpați de intestin.

Alegeți carbohidrați buni Când mâncați carbohidrați, alegeți-i pe cei de înaltă calitate, cu multe fibre. Alimentele cu fibre încetinesc mișcarea alimentelor prin tractul digestiv și vă ajută să absorbiți mai mulți nutrienți. Alimentele fibroase vă pot ajuta să vă simțiți plin mai mult, astfel încât să mâncați mai puțin și să pierdeți în greutate.

Fibrele joacă, de asemenea, un rol în pierderea grăsimii viscerale din burtă. Consumul de alimente mai fibroase, în special cele cu fibre solubile, cum ar fi ovăz, linte și nuci, îi ajută pe bărbați să piardă grăsimea din stomac. Completați în principal versiuni slabe de proteine, adică carne albă sau friptură cu puțină grăsime.

Desigur, amintiți-vă că proteinele au calorii, iar excesul de calorii este stocat cum să pierzi grăsimea de burtă mens grăsime.

Fii mai activ Bărbații își pot beneficia și sănătatea activizându-se. Nu numai că îmbunătățește starea generală a inimii, exercițiul este, de asemenea, un instrument foarte eficient împotriva obezității abdominale.

De fapt, activitatea fizică poate fi cea mai bună modalitate pentru bărbați de a pierde grăsimea din burtă.

Cercetările în știința sportului BMC, medicină și reabilitare publicate în au remarcat acest lucru efectele pozitive ale exercițiilor fizice regulate și consistente asupra grăsimii abdominale sunt atât de mari că ar trebui prescris de medici ca tratament medical pentru persoanele cu prea multă grăsime din burtă.

Desigur, orice exercițiu este bun, dar unele sunt cu siguranță superioare atunci când scopul unui bărbat este să-și micșoreze stomacul. Crunchii și alte lucrări specifice ab nu vor cum să pierzi grăsimea de burtă mens burta nimănui. Antrenarea la fața locului a grăsimilor nu este posibilă. Scapa de intestin Este mai bine să faceți activități cardiovasculare - cum ar fi mersul pe jos, cum să pierzi grăsimea de burtă mens sau mersul pe bicicletă - dacă obiectivul dvs.

Exact cât este optim exercițiul nu este clar, dar cele 30 de minute din majoritatea zilelor săptămânii recomandate de Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor este un obiectiv bun. Dacă puteți face mai mult, faceți-o. Antrenamentul la intervale de intensitate ridicată HIITcare alternează perioadele de activitate foarte intensă cu perioadele de repaus scurt, este un arzător serios al grăsimilor din burtă.

cbd review uri de pierdere în greutate pierderea în greutate echivalent

Bouts în sala de arte marțiale mixte sau în studioul de kickboxing sunt o alegere bună. Dacă îți place să lovești podeaua camerei de greutate - vești bune!

Antrenament cu greutăți de cel puțin două ori pe săptămână, cu intenția de a întări toate grupele musculare majore ajută la creșterea masei musculare și la scăderea grăsimilor prin îmbunătățirea capacității de a arde calorii și grăsimi.

Cantitatea potrivită de somn Un somn inadecvat sau un somn prea mare pot provoca grăsimea abdominală de-a lungul anilor, arată un studiu publicat într-un număr din al obezității. Pe parcursul a șase ani, participanții la studiu care dormeau șapte până la opt ore pe noapte au acumulat mult mai puțină grăsime abdominală decât persoanele care dormeau mai puțin sau mai regulat. Reformați-vă obiceiurile de somn pentru a obține un minim solid de șapte ore și nu mai mult de nouă. Stresul poate face ca dormitul suficient să devină o provocare.

În plus, stresul pune un bărbat în pericol de a obține mai multă grăsime pe burtă și îngreunează pierderea. Un studiu realizat în în revista Psychoneuroendocrinology a confirmat acest lucru stresul cronic contribuie la obezitatea abdominală precum și alte nereguli metabolice.

Impactul stresului Un motiv pentru care stresul provoacă astfel de reacții metabolice are legătură cu producerea de cortizol. Când un om este stresat, eliberează mai mult din acest hormon.

blade pierdere de grăsime pierdere în greutate în guntur

Stresul constant înseamnă că corpul tău este întotdeauna inundat cu cum să pierzi grăsimea de burtă mens cantitate de cortizol. Și cortizolul face corpul mai inflamator și crește probabilitatea ca grăsimile să fie depozitate în regiunea abdominală, potrivit unei revizuiri publicate în Current Obesity Reports în Învățarea gestionării stresului îi ajută pe bărbați să piardă o burtă grasă.

Încercați să delegați mai mult la locul de muncă și să vă angajați în îngrijirea de sine, cum ar fi yoga și respirația. Exercițiile fizice contribuie la reducerea stresului, precum și la reducerea organică a grăsimii din burtă. O combinație de strategii este cea mai bună apărare cum să pierzi grăsimea de burtă mens grăsimii din burtă.

A scăpa de grăsimea abdominală nu este ușor pentru bărbați, dar se poate face. Fizicul și sănătatea dvs.