Cum să maximizați arderea grăsimilor


Luați în considerare ceea ce mâncați Pierderea în greutate înseamnă aproximativ vărsarea grăsimii, nu mușchii Pentru a maximiza arderea grăsimilor, veți dori să combinați în mod strategic dieta și exercițiile fizice. Trebuie să reduceți suficient aportul de calorii, dar nu prea mult, și să efectuați două tipuri de antrenamente - antrenament cu intervale de intensitate mare și antrenament de forță.

diferenta intre arsura grasimilor si cardio

Dacă vă luptați să pierdeți grăsimea, consultați medicul sau un dietetician pentru a vă ajuta să proiectați un plan care să se potrivească obiectivelor dvs. Ardeți grăsimile cu exerciții aerobe. Reducerea numărului de calorii de care aveți nevoie pentru a vă menține greutatea actuală cu până la de calorii pe zi promovează o pierdere în greutate săptămânală de 1 - 2 lire.

otetul de mere ajuta la slabit

De exemplu, dacă aveți nevoie de 2. Un calculator online de calorii vă poate ajuta să determinați nevoile dvs.

pierderea în greutate courtenay bc

Cu toate acestea, pentru a preveni încetinirea arderii de grăsimi, femeile nu ar trebui să mănânce mai puțin de 1. Exercițiu de mare intensitate pentru a maximiza arderea grăsimilor Exercitarea aerobă este o modalitate bună de a arde calorii și grăsimi, dar pentru a maximiza puterea de ardere a grăsimilor organismului, doriți să includeți un antrenament cu intensitate mare sau HIIT.

Acest tip de exercițiu aerob alternează între perioadele de exerciții cu ritm rapid, urmate de un ritm mai lent pentru o perioadă de timp definită. De exemplu, ai putea circula cât mai repede cu o rezistență ridicată timp de 2 minute, apoi ciclul într-un ritm mai lent și rezistența mai mică timp de 3 minute, alternând între cele două timp de 30 de minute.

Cu toate acestea, datorită intensității antrenamentului, este mai bine să limitați HIIT la două ori pe săptămână. Pentru a rămâne pe traseu cu arderea grăsimilor, include 30 până la 60 de minute de exerciții aerobe cu intensitate moderată, cum ar fi o plimbare cu bicicleta sau înot, în alte trei zile din săptămână.

Caloriile contează la arderea grăsimilor

Construiți mușchi pentru arderea grăsimilor În timp ce este posibil să lucrați din greu pentru a maximiza arderea grăsimilor, atunci când reduceți calorii, corpul vă poate arde o parte din mușchi pentru energie. Pentru a reduce la minimum pierderea musculară, includeți exerciții de antrenament pentru forță ca parte a planului tău de ardere a grăsimilor.

  • Scădere în greutate cum să mănânci, Maximizați pierderea în greutate înainte de a cântări
  • 28 sfaturi pentru a maximiza arderea grasimilor Sfaturi pentru a maximiza pierderea de grăsime
  • Arderea grasimilor in mod natural. Ce înțelegem prin „alimente care ard grăsimile”?
  • Pentru a preveni acest lucru, este necesar să opriți consumul de alcool și să îl înlocuiți cu sucuri proaspete.

Pregătirea mușchilor nu numai că ajută la prevenirea pierderilor ulterioare, dar poate contribui la limitarea declinului metabolismului, care se confruntă adesea cu greutatea corpului.

Deoarece țesutul muscular arde mai multe calorii decât țesutul adipos, construirea masei corpului slab dă metabolismului tău un mic impuls.

Cum să maximizați pierderea de grăsimi în timpul antrenamentelor cardiovasculare

Pentru a obține cel mai mare număr de beneficii, lucrează-ți mușchii până la epuizarea aproape, folosind greutăți libere, mașini de greutate sau benzi de rezistență, făcând două-trei seturi constând din cum să maximizați arderea grăsimilor până la 12 repetări fiecare.

Planifică-ți două antrenamente pe săptămână, dar fă-le cu câteva zile una de alta pentru a oferi mușchilor o șansă să se recupereze.

  1. Arderea grasimilor in mod natural, Care este adevărul?
  2. CUM SE POATE MAXIMIZA RATA DE ARDERE A GRĂSIMILOR - GRĂSIME CORPORALĂ -
  3. Cum să vă maximizați arderea grăsimilor Pierderea de grăsime scooby
  4. Slabeste acum
  5. Tabelul 2 - Clasificarea pe cinci niveluri a activității fizice în funcție de intensitatea efortului [3] Principalii factori care diferențiază numărul de calorii arse în timpul exercițiilor fizice includ: 1.
  6. Nu pot pierde în greutate în jurul burții

Luați în considerare ceea ce mâncați Dezbaterea continuă să se stabilească dacă o dietă cu conținut scăzut cum să maximizați arderea grăsimilor carbohidrați sau o dietă cu conținut scăzut de grăsimi este mai bună pentru a pierde grăsimea și a cum să maximizați arderea grăsimilor menține.

Oricum, calitatea mâncării pe care o consumi într-o dietă cu scădere în greutate contează, iar luarea de alegeri hrănitoare te gnc pierdere în greutate arzător de grăsime energic.

Cum să vă maximizați arderea grăsimilor

Alimentele procesate, cum ar fi sodă, dulciuri, alimente prăjite și chipsuri, se pot împacheta pe grăsime și ar trebui să fie limitate pe planul tău de alimentație pentru arderea grăsimilor. Obținerea suficientă proteină este, de asemenea, importantă dacă lucrați pentru a construi mușchi.

traductor subțire în jos

Vindeți 0, 5 până la 0, 8 grame pe kilogram de greutate corporală sau 90 până la grame pentru o persoană de de kilograme. Carnea de pasăre, fructele de mare, ouăle, carnea roșie slabă, alimentele din soia și fasolea fac opțiuni bune de proteine.