Cel mai bun ajutor de somn pentru pierderea în greutate, 7 cele mai importante sfaturi de slabit de care trebuie sa tii cont | restaurantpersan.ro


Mănâncă brânză de vaci. Shutterstock Evitarea completă a alimentelor înainte de culcare poate fi de fapt rău pentru obiectivele de slăbire. În primul rând, a merge la culcare cu o burtă zgomotos face ca adormirea să fie dificilă. În al doilea rând, persoanele care se trezesc senzație de foame sunt mult mai susceptibile de a porni la un mic dejun mare.

Aveți puțină brânză de vaci înainte de culcare.

Shutterstock Făcând același lucru în fiecare seară, cu cel puțin o oră înainte de culcare, programezi de fapt declanșatoarele de somn. Acești factori declanșatori pot include scrierea în jurnalul de somn, o gustare cu brânză de vaci sau orice alt articol din această listă. De-a lungul timpului, creierul tău va începe să asocieze aceste lucruri cu ora de culcare și te va urmări rapid în somnul care arde grăsimile.

  • 7 cele mai importante sfaturi de slabit de care trebuie sa tii cont | restaurantpersan.ro
  • Barry Allen: Puteți sugera o rutină de exerciții pentru a câștiga mușchii și pentru a reduce grăsimea.
  • Cum să ardeți grăsimea înapoi la domiciliu
  • Postul intermitent slabire
  • Idei de mese pentru slabit
  • Pagina principala Pierderea în greutate în somn nu este un vis Probabil că nu aveți vise dulci de bețișoare de morcov, ouă fierte și o mână de migdale, dar dacă obiceiurile dvs.
  • Pierdeti in greutate in timpul somnului

Shutterstock Postul de noapte - alias închiderea devreme a bucătăriei - vă poate ajuta să pierdeți mai mult în greutate, chiar dacă mâncați mai multe alimente pe tot parcursul zilei, potrivit unui studiu din jurnal Metabolismul celular. Cercetătorii au pus grupuri de șoareci pe o dietă bogată în grăsimi și bogată în calorii timp de de zile. Jumătate dintre ei au fost lăsați să ciugulească pe tot parcursul nopții și al zilei pe o dietă sănătoasă și controlată, în timp ce ceilalți au avut acces la alimente doar opt ore, dar au putut mânca orice doreau.

Rezultatul interdicției alimentare de 16 ore?

Șoarecii care au postit au rămas slabi, în timp ce șoarecii care au urmărit în jurul valorii de ceas au devenit obezi - chiar dacă ambele grupuri au consumat aceeași cantitate de calorii! Shutterstock Antrenamentul înainte de somn poate ajuta cu adevărat la optimizarea greutății pe care o pierdeți în timpul somnului. Potrivit unui jurnal publicat în Jurnalul internațional de nutriție sportivăsubiecții care au efectuat exerciții de rezistență s-au bucurat de o rată metabolică mai mare de odihnă pentru o medie de 16 ore după antrenament.

Dacă lucrați de obicei la prima oră dimineața, pierderea în greutate a somnului nu va fi afectată de acea creștere metabolism. Du-te mare, du-te acasă, apoi intră în pat. Shutterstock Nu este nimic mai frustrant decât să te uiți la ceas toată noaptea și să te înjuri pentru că nu ai reușit să pleci la 1 dimineața, la 2 dimineața și, din nou, la 3 dimineața.

Cu siguranță nu ajută lucrurile.

Pierderea în greutate în somn nu este un vis

Liniștește-te de faptul că simpla relaxare a minții și a corpului te va ajuta să te întineri în locul somnului onest până la bunătate.

Odată ce nu sunteți atât de încântați de incapacitatea dvs. Shutterstock Dacă nu ajungeți nicăieri după 20 de minute de relaxare, ridicați-vă din pat, părăsiți dormitorul și faceți cel mai bun ajutor de somn pentru pierderea în greutate liniștit și nestimulant.

Încercați să citiți o carte sau să răsfoiți un catalog. Shutterstock Având o shake proteic înainte de a lovi sacul, poate crește metabolismul, potrivit unuia Studiul Universității de Stat din Florida.

cel mai bun ajutor de somn pentru pierderea în greutate

Cercetătorii au descoperit că bărbații care au consumat gustări bune seara, care includeau 30 de grame de zer sau de cazeină, au avut o rată metabolică mai mare de repaus în dimineața următoare decât atunci când nu mănâncă nimic.

Proteinele sunt mai termogene decât carbohidrații sau grăsimile, ceea ce înseamnă că corpul tău arde mai multe calorii digerându-l. Poate că rigamarola de a te îmbrăca și de a merge la sală după lăsarea întunericului nu este pentru tine și asta este de înțeles. Dar asta nu înseamnă că nu vă puteți folosi greutatea corporală pentru un antrenament rapid înainte de culcare. Conform Combate grăsimea autor Jeff Andersonexercițiile de greutate corporală vizează mușchii într-un mod unic datorită efectului de combatere a gravitației.

Exemplele acestor exerciții includ flotări, fluturări, scufundări și genuflexiuni cu greutate corporală. Shutterstock Gândurile la o zi încărcată care vă vâjâie în jurul capului nu vă vor ajuta să ajungeți în starea potrivită pentru o schimbare de somn relaxantă de 8 ore.

Încercați să scrieți tot ce trebuie rezultate dieta ketogenica faceți a doua zi. Vă poate face viața să pară mai ușor de gestionat.

Adăugarea unor astfel de activități la rutina de dinainte de culcare vă poate ajuta să ardeți grăsimea din burtă.

cel mai bun ajutor de somn pentru pierderea în greutate

Puncte bonus dacă puteți face un pic de antrenament de rezistență imediat înainte de sesiunea cardio târzie. Studiile arată că cardio-ul este mai eficient dacă îl faci imediat după exerciții de haltere sau de greutate corporală.

Shutterstock Un nou studiu frapant publicat în jurnal Diabet sugerează că pur și simplu sablarea aparatului de aer condiționat sau scăderea căldurii în timpul iernii ne pot ajuta să atacăm grăsimea abdominală în timp ce dormim. Temperaturile mai scăzute sporesc în mod subtil eficiența depozitelor noastre de grăsime brună - grăsimile vă mențin calde, ajutându-vă să ardeți grăsimea stocată în burtă. Participanții au petrecut câteva săptămâni dormind în dormitoare cu temperaturi diferite: un neutru de 75 de grade, un răcoros de 66 de grade și un calmant 81 de grade.

Pierdeti in greutate in timpul somnului

După patru săptămâni de somn la 66 de grade, subiecții aproape și-au dublat volumul de grăsime brună. Și da, asta înseamnă că au pierdut grăsimea abdominală.

cel mai bun ajutor de somn pentru pierderea în greutate

Shutterstock Un studiu UCLA dintre unele dintre ultimele triburi de vânătoare-culegătoare rămase din lume au observat că scăderile de temperatură au fost un indiciu important de somn pentru înaintașii noștri paleolitici.

Nu mai dormim atât de mult sub stele, dar puteți recrea o scădere de temperatură asemănătoare apusului, făcând o baie sau un duș fierbinte. Scufundarea cel mai bun ajutor de somn pentru pierderea în greutate putea să-ți adâncească și să te adoarmă mai repede. Shutterstock Anumite mirosuri îți pot face gura apă, iar altele îți pot suprima pofta de mâncare. Un studiu publicat în Jurnalul de Medicină Neurologică și Ortopedică a constatat că oamenii care adulmecau mentă la fiecare două ore pierdeau în medie 5 lire sterline pe lună!

cel mai bun ajutor de somn pentru pierderea în greutate

Banana, mărul verde și vanilia au avut efecte similare. Luați în considerare arderea unei lumânări de menta până când vă îndreptați spre culcare pentru a umple camera cu mirosuri slăbitoare. Dacă nu doriți să vă deranjați să suflați lumânări înainte de a întoarce capacele, încercați să adăugați câteva picături de ulei de mentă în pernă.

De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate

O ceașcă mică de ceai de mentă care se întâmplă să fie una dintre acestea cele mai bune ceaiuri pentru slăbit este o altă opțiune care merită încercată. Shutterstock Potrivit lui Anderson, noi cercetări sugerează că este posibil să detectați grăsimea corporală din abdomen.

Înainte de a lovi cearșafurile, faceți un set uriaș de crăpături, crunch-uri inversate și cuțite laterale. Apoi du-te la culcare în siguranță, știind că ți-ai dat corpului un pic de ajutor în schimbarea acelei anvelope în timp ce ești eliminat.

Shutterstock Expunerea la lumină noaptea nu doar vă întrerupe șansele de a dormi o noapte grozavă, ci poate duce și la creșterea în greutate, potrivit unui nou studiu publicat în Revista Americană de Epidemiologie.

Sunteți gata pentru unele controverse? Consumul de carbohidrați înainte de culcare poate să nu fie o idee proastă dacă doriți să slăbiți! Șaptezeci și opt de membri obezi ai Poliției israeliene au luat parte la un Studiu clinic randomizat pe 6 luni.

Grupul de control a consumat o dietă similară, cu excepția faptului că aportul de carbohidrați a fost răspândit pe tot parcursul zilei. După șase luni, grupul care a consumat majoritatea carbohidraților noaptea a pierdut puțin mai mult în greutate și grăsime corporală și a înregistrat reduceri mai mari ale circumferinței taliei.

cel mai bun ajutor de somn pentru pierderea în greutate

Vrei să încerci? Alegeți dintre acestea cei mai buni carbohidrați sănătoși! Shutterstock Până când ți-ai petrecut timpul pe această bobină muritoare, vei fi petrecut până la 30 de ani adormit.

26 de lucruri de făcut înainte de somn pentru a slăbi

Pentru a profita la maximum de această investiție, ar fi bine să-ți dai seama ce postură cel mai bun ajutor de somn pentru pierderea în greutate dormit ți se pare cea mai restabilitoare, apoi să-ți construiești patul în jurul ei.

Puteți face acest lucru cumpărând salteaua și perna potrivite pentru a atenua orice zone de disconfort.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Dacă dormiți pe partea laterală, punerea unei perne între picioare va reduce la minimum solicitarea de răsucire a spatelui inferior, în timp ce durerile de șold pot fi diminuate folosind un saltea pentru a vă înmuia și contura corpul.

Shutterstock Cu cât aducem mai multe electronice în dormitor, cu atât ne îngrașăm - mai ales în rândul copiilor.

Supliment de pierdere în greutate arzător de grăsimi 4x

Un studiu în Obezitate pediatrică jurnalul a descoperit că copiii care se răsfrâng în strălucirea nocturnă a unui televizor sau computer nu se odihnesc suficient și suferă de obiceiuri de viață slabe. Cercetătorii au descoperit că studenții cu acces la un dispozitiv electronic au fost de 1,47 ori mai susceptibili de a fi supraponderali decât copiii fără dispozitive în dormitor.

Aceasta a crescut la 2,57 ori pentru copiii cu trei dispozitive.