Brațul de rutină de slăbire


Îngrijire Exerciții de slăbit picioare și burtă acasă - rutină foarte eficientă Cui nu i-ar plăcea să arate un corp tonifiat și definit?

Există unele zone ale corpului nostru în care tindem să acumulăm mai multe grăsimi. Aceste zone sunt de obicei abdomenul și picioarele, în special coapsele și partea din spate.

brațul de rutină de slăbire

Cu toate acestea, dacă te-ai exercitat de ceva timp și totuși nu ai reușit să reduci centimetrii în niciuna dintre aceste zone, este probabil pentru că nu mănânci o dietă bună sau pentru că nu faci exercițiile adecvate. În cazul în care este a doua opțiune, în acest articol oneHOWTO vă explicăm câteva exerciții de slăbit picioare și burtă acasă.

Ca tot vorbeam de tavan la Exercitiul 2 … A venit timpul sa impingem tavanul si sa ne extindem apartamentul. Acest super exercitiu lucreaza atat musculatura abdomenului precum si pe cea a zonei lombare.

Urmați această rutină fizică și arătați, în cel mai scurt timp, un corp de scandal. Index Squats pentru picioare și abdomen Ridicări laterale până la picioare subțiri și burtă Exercițiu de scândură sau scândură V-Crunches pentru pierderea în greutate Se croiește în foarfece pentru a slăbi burta și a marca oblicele Squats pentru picioare și abdomen Ghemuiturile sunt unul dintre cele mai complete exerciții ale oricărei rutine fizice, deoarece veți lucra în zone precum abductorii, coapsele, abdomenul și fesele la fiecare repetare.

Dar pentru a pierde în greutate prin această practică, trebuie să știți ghemuit corect: Ar trebui să stai cu picioarele depărtate până când picioarele tale sunt aliniate cu șoldurile și umerii. Acum ar trebui să coborâți încet, cu spatele cum să pierzi cu ușurință grăsimea corporală îndoiți genunchii și fără ca aceștia să meargă înainte în timp ce ridicați brațele înainte.

brațul de rutină de slăbire

Pentru ca exercițiul să fie mai eficient, se recomandă să rămâneți în acea poziție aproximativ 2 sau 3 secunde. Reveniți încet la poziția inițială, strângându-vă glutele și abdomenul în timp ce brațul de rutină de slăbire deplasați în sus.

Я сегодня очень занят.

Daca vrei pierde in greutate abdomenul si picioarele acasa, includeți 3 seturi de 20 de repetări ale acestui exercițiu în rutina săptămânală repetați-l zile pe săptămână. Ridicări laterale până la picioare subțiri și burtă Deși este un exercițiu specific de reducere a grăsimii la nivelul picioarelor, vei lucra și abdomenul indirect cu acest exercițiu, în special talia și oblicele.

10 EXERCIȚII CU MÂNA MEA ȘI MÂNEA DE REHABILITARE A MÂNECII - RUTINA FITNESS

Pentru faceți creșteri laterale ale piciorului, trebuie doar să urmați acești pași: Pe un covor, întindeți-vă pe partea stângă și lăsați-vă capul pe brațul stâng, în timp ce mâna dreaptă ar trebui să stea pe podea.

Întindeți-vă picioarele până când sunt drepte. Ridicați încet piciorul drept cât puteți. Încercați să rămâneți în acea poziție câteva secunde și apoi coborâți-vă ușor înapoi în poziția inițială fără a vă atinge celălalt picior.

  • Pierderea în greutate sfaturi în timpul verii
  • Da pot pierde in greutate
  • Не понимаю, какого хрена ты болтаешь, - гневно завопил Макс.
  • Я чувствую себя какой-то странной, словно бы одурманенной после утренних исследований.
  • Rutină de antrenament la domiciliu - Blog Sascha Fitness
  • 10 Exercitii Pentru Slabit Pe Care Le Poti Face La TIne Acasa
  • Наи и без того полагает, что дети ведут здесь слишком замкнутую жизнь.
  • Greutatea pierde sfaturi simple

Repetați acest exercițiu făcând 2 seturi de 10 repetări cu fiecare picior cel puțin zile pe săptămână. Dacă, pe lângă pierderea în greutate, doriți să vă tonificați picioarele, puteți adăuga o greutate la fiecare gleznă. Exercițiu de scândură sau scândură Scândura este un exercițiu izometric care constă în utilizarea puterii tale pentru a rămâne într-o anumită poziție.

Rutină de antrenament acasă

Cu acest exercițiu, pe lângă zonele de slăbire precum abdomenul și picioarele, îți vei crește și rezistența musculară. Pentru faceți plăcile corect trebuie doar să urmați acești pași: Culcați-vă pe un covor pe stomac și poziționați umerii la un unghi de 90 de grade.

Cu corpul complet drept și picioarele puțin despărțite, mergeți în sus, rămânând într-o formă similară cu o scândură.

brațul de rutină de slăbire

Rămâneți în această poziție timp de de secunde și coborâți-vă înapoi în poziția dvs. Lăsați corpul să se odihnească timp de de secunde până la următoarea rep.

Includeți această practică în rutina dvs.

Rutină de antrenament acasă La cererea unuia dintre cititorii noștri, vom exemplifica o rutină de exerciții la domiciliu care ne va permite să tonifiam și să ardem grăsimea rămasă într-un mod practic, dedicând doar câteva minute antrenamentului zilnic. Pentru toți cei care nu au o sală de sport în apropiere sau care pur și simplu nu vor să iasă din casă pentru a se antrena, acesta poate fi un bun exemplu de urmat și îmbunătățit forma fizică într-un mod practic și economic.

Dacă nu puteți completa aceste seturi la început, lăsați-vă genunchii pe saltea în timp ce vă ridicați corpul. V-Crunches pentru pierderea în greutate V abs Este o altă practică fizică cu ajutorul căreia veți putea reduce centimetri atât de la coapse, cât și de la nivelul abdomenului inferior.

Exerciții de slăbit picioare și burtă acasă - rutină foarte eficientă

Pentru a face acest lucru corect, vă recomandăm să urmați acest pas cu pas: Culcați-vă pe un covor cu corpul bine întins. Acum așezați corpul în formă de X: adică întindeți brațele și întindeți picioarele.

Când vă aflați în această poziție, ridicați brațele și picioarele în același timp, făcând mâinile să vă atingă gleznele. Reveniți ușor la poziția de pornire.

Cele Mai Eficiente 10 Exercitii Pentru Slabit Pe Care Le Poti Face Acasa

Când observați că l-ați stăpânit, puteți merge până la 5 seturi de 25 de repetări. Se croiește în foarfece pentru a slăbi burta și a marca oblicele foarfeca abs Este un exercițiu pentru abdomen, va fi ideal să tonifiați oblicurile, deși vă veți lucra și picioarele atunci când o faceți.

Dacă doriți să îl includeți în rutina dvs. Apoi îndoiți brațul drept în spatele capului. Acum îndoiți piciorul stâng și brațul de rutină de slăbire brațul stâng. Când vă aflați în această poziție, ridicați brațul stâng și piciorul drept în același timp, până când atinge vițelul.

  • Sirve el fat burner
  • Gogglebox girl pierde greutatea
  • Или вы намереваетесь задавать мне одни и те же вопросы.
  • Встреча с октопауками оказалась настолько занимательной, что я действительно даже забыла о том, что моего сына не вылечит никакая медицинская магия.
  • Словом, когда мы ходили с ребятами стрелять уток, мы никогда не приносили ни одной поганой крякуши.
  • Metode de slabit rapid cu lamaie

Reveniți la poziția de pornire. Când îl stăpânești, mărește la 5 seturi de 30 de repetări 15 cu fiecare picior. Dacă doriți să citiți mai multe articole similare cu Exerciții de slăbit picioare și burtă acasă - rutină foarte eficientă, vă recomandăm să intrați în categoria noastră de fitness.

Citeşte Mai Mult.